projecten

Op onze projectenpagina vindt u een overzicht van de verschillende afficheprojecten waar wij aan werken, waaronder ook sociale initiatieven. Hier vindt u alle informatie over onze creatieve ontwerpen en de impact die deze hebben op het publiek.

"Plezier in het werk maakt perfectie in het werk"

– Aristoteles

Over 4 jaar.

Je bent aan het studeren, of hebt een leuke baan. Misschien vlieg je door de ruimte, of help je mensen in de zorg? In de toekomst kijken is moeilijk en niet te voorspellen. Maar toch kun je het proberen. Maak een poster over hoe jouw wereld eruit ziet over 4 jaar.

i - opener

Curio beroepsopleider had in de persoon van Charlotte Leijs de wens om de kinderen die zij in haar klas heeft op een positieve manier onder de aandacht te brengen, in de buurt rond de school, maar eigenlijk in de stad waarin de school staat.

Lockdown Magazine

Vanuit onze passie voor de affichekunst is toen het idee van Stichting Affiche Kunsten geboren. Eerst als Stichting In Oprichting en later als volwaardige Stichting. Het doel van het magazine was om cultuurmakers in deze lastige periode een podium te geven.